Aktualizace

23.11.2009 08:19

Dlouho jsem neaktualizovala stránky, takže se musím polepšit :-)

Co je u nás vlastně nového? 11.11 jsme vzali Buzze na MVP Praha, aby okoukl, jak to na takové výstavě chodí (a nejen on, ale hlavně my). Docela mne překvapil, jak byl klidný. I cestu jeho nenáviděným metrem zvládl bravurně. Z nových zážitků, pachů a kamarádů byl nakonec tak unavený, že celou cestu vlakem domů prospal. Na jeho stránku jsem dala fotečku, za kterou musíme poděkovat Britu, který na výstavě fotil. Moc se povedla, škoda jen, že se Buzz za nic nechtěl podívat na pana fotografa a stále si mě bedlivě hlídal a nespouštěl ze mě oči. Ani na pískací hračku se neotočil :-) . No nakonec jsem dospěla k názoru, že už je čas začít dělat ostatním ausíkům nějakou konkurenci, takže od nového roku začneme vystavovat. S největší pravděpodobností nás uvidíte na jaře na MVP v Praze, ale to je ještě daleko. Do té doby si musíme natrénovat postoj (který už nám jde) ale hlavně běhání v kruhu a ukazování zubů.

Stále se snažíme zlepšovat agility (Buzz je ale na paničku moc rychlý :-D). Bohužel kvůli škole moc tréninků nestíháme, ale snažíme se ve volných chvílích trénovat doma. Sendy se za pár dní naučila slalom a jsme úspěšnější i v přivolání...

Budu se snažit co nejdříve přidat nové fotky a jestli se poštěstí, tak snad bude i nějaké to video :-)

—————

Zpět


Kontakt

Simona Koperdáková

https://www.facebook.com/sima.kralicek